torsdag 26. januar 2012

Verdens billigste

Noe så billig trodde jeg aldri at jeg ble å finne på bruktbutikken her! For det skal sies at ting koster MYE her selv om det er gammelt eller har skader på seg!
Denne kostet meg 1 kr, og med en sprayboks til 40 kr som jeg har brukt til andre ting og..kostet det meg lite for å få en slik som jeg har ønsket meg en stund..og enda bedre at den var så søt og liten :)

Sorry de dårlige bildene, men fikk ikke tatt bedre denne gangen! :p


Ukene går så fort for tiden, og imorgen blir min aller beste kjæreste og verdens beste pappa 28 år! <3 Årene flyger! Snart 10 år siden jeg møtte denne snille, gode, kjekkeste og flinkeste mannen <3
Jeg og Sander er verdens heldigste uten tvil :)))))) <3
Skal bare ha en rolig dag hjemme imorgen på dagen hannes :)
 <3<3<3<3

2 kommentarer:

  1. sv; Blir enda mange uker til resultat av soverom kommer da Malin, e jo gangen det her ;) hehe.. Men glede meg eg og !

    SvarSlett