tirsdag 1. mai 2012

Ønsker :D


Det er igrunn farlig å sitte å surfe på nett og se på hva man vil ha eller skulle ha fornyet når det er slitt og gammelt og pengene ikke strekker til!
For mange år siden(5-6år siden) fikk vi en sofa av min søster og den har virkelig nå sett sine beste dager og skulle så gjerne hatt en ny! Katter har klort på den før vi fikk den, og dermed har pusene våre gjort samme!

Så her er noen av de som jeg liker, noen er mer favoritt enn de andre



og siden bordet vi har fra IKEA har fått endel merker i seg, vil jeg også ha nytt stubord



Også vil jeg ha noen småting til:


Så vi skulle så absolutt ha hatt IKEA her, for med tiden trenger Sander og få ny seng og da vil jeg ha denne her siden man kan bruke den som gjesteseng i tillegg :)

En gammel kiste har jeg alltid ønsket meg, men det er ikke noe som er mye og finne av her i nord!
Min far hadde ei som jeg ville ha,men han vet ikke hvor han har gjort av den...så har jo ett ønske at han plutselig finner den! :) <3

Deilig med en fridag hjemme med mine, men om ikke lenge  suser vi til min fine Rita og skal tilbringe dagen sammen med dem :)
 
Ha en fantastisk 1.MAI :D
BARE 11 dager igjeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :D
Need i say more? :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar